اهواز: شادگان یکی از شهرهای خوزستان است که در فاصله 97کیلومتری اهواز قرار گرفته و هنوز آثار جنگ تحمیلی در آن دیده می‌شود.

اما این روزها شهر شادگان، شهری که نماد مقاومت است از شدت محرومیت و فقر رنج می‌برد. شدت محرومیت و فقر حاکم بر این منطقه اکنون به دغدغه خاطر اعضای شورای شهر شادگان نیز تبدیل شده است. رئیس شورای اسلامی شهر شادگان در همین خصوص گفت: شهر شادگان با وجود پیشینه تاریخی اما از شدت محرومیت و فقر حاکم بر منطقه به دغدغه خاطر اعضای شورای شهر تبدیل شده و بعضی از مناطق حاشیه از کمترین امکانات محروم هستند.

سیدمحمد‌علی سیدیان در گفت‌وگو با فارس افزود: افزایش 30درصدی اعتبارات استانی و پروژه‌های عمرانی، تنظیم برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، تأمین مکان و محل مناسب برای دفتر شورای اسلامی شهر، بررسی مشکلات و معضلات شهرستان در کمیسیون‌های تخصصی شورا، شرکت در شوراها و کمیسیون‌های مختلف و دفاع از حقوق شهروندان و تصویب 485طرح و لایحه در سال‌جاری به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی ازجمله اقدامات انجام شده در این شهرستان است. وی همچنین خطاب به مسئولان عنوان کرد: از مسئولان شهرستان می‌خواهم که با اقدامات اساسی و نه تسکینی و موقت آنچه را که حق شادگان و مردم فهیم و انقلابی این شهر است، بدهند.