همشهری آنلاین: کمیسیون نظارت دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره حمایت مالی از مقالات علمی و پژوهشی در حوزه‌های نظارت و ارزیابی سیاست‌های کلی کشور فراخوان داد.

دکتر محمدحسین کریم، مدیر اجرایی فصلنامه علمی پژوهشی "مطالعات ارزیابی سیاست‌های راهبردی" در گفتگو با همشهری‌آنلاین با اعلام این خبر گفت: این فصلنامه علمی پژوهشی وابسته به کمیسیون نظارت دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام است که برای استفاده بیشتر از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها از مقالات علمی پژوهشی که تأیید و چاپ شوند، مطابق ضوابط مالی فصلنامه حمایت می‌کند.

وی در تشریح شرایط پذیرش و چاپ مقالات در این فصلنامه علمی پژوهشی گفت: علاوه بر اینکه موضوع مقاله باید در ارتباط با پژوهش‌های ارزیابی سیاست‌های کلی باشد، باید دارای ویژگی‌های یک مقاله علمی و پژوهشی بوده و حاصل مطالعات، تجربه‌ها و تحقیقات نویسندگان نیز باشد.

کریم، مقالاتی را قابل چاپ در این فصلنامه دانست که برای هیچ کدام از نشریات داخلی یا خارجی ارسال نشده یا در هیچ یک از نشریات یا مجموعه مقالات همایش‌ها چاپ نشده باشد.

دانشیار دانشگاه علوم اقتصادی در اعلام محورهای پیشنهادی برای موضوع مقاله‌ها که در اولویت چاپ در فصلنامه "مطالعات ارزیابی سیاست‌های راهبردی" قرار دارند، موضوعاتی را مورد تأکید قرار داد که علاوه بر گسترش مرزهای دانش و تبادل تجربیات و دستاوردهای تازه علمی در سطح بین‌المللی، حوزه‌های نظارت و ارزیابی راهبردی سیاست‌های کلی و سند چشم‌انداز را نیز در نظر دارند.

منبع: همشهری آنلاین