همشهری آنلاین: معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید مواظب نفاق و التقاط جدید باشیم، گفت: همچنان خطر اصلی در صحنه سیاسی و انتخابات آتی، طیف اصلاح‌طلبان فتنه‌گر است.

فارس نوشت: سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط امروز و روزها و ماه‌های آینده که به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نزدیک می‌شویم در صحنه سیاسی مربوط به اشخاص و گروه‌ها و جریانات سیاسی، با پدیده جدیدی مواجه هستیم بنام «نفاق جدید» که لازم است حساسیت‌های کافی نسبت به این امر وجود داشته باشد.

وی افزود: در جریان فتنه 88 اکثریت قاطع مردم و تعدادی از خواص مردانه به میدان آمدند و آن کودتای امریکایی صهیونیستی و عوامل آن را محکوم کردند، در مقابل عده‌ای تا همین اواخر نیز از اظهار نظر صریح پیرامون این حادثه زشت سخنی نگفتند.

جزایری تاکید کرد: این افراد در شرایطی که به انتخابات نزدیک می‌شویم دو حرکت را در دستور کار خود قرار داده‌اند، از یکطرف به آرامی و با احتیاط و از روی ناچاری به محکوم کردن فتنه می‌پردازند و از طرف دیگر با این بهانه که همه سران اصلاح‌طلبان بدخیم نیستند مشغول لابی‌گری با طیفی از به اصطلاح اصلاح‌طلبان هستند، به این امید که هم رأی اصلاح‌طلبان و هم رأی اصولگرایان را از آن خود کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: حضور این اشخاص در صحنه‌های بالای مدیریتی برای کشور و نظام مضر است و بخصوص نیروهای اصولگرا باید شناخت کافی از این بازیگران سیاسی پیدا کنند.

وی افزود: همچنان خطر اصلی در صحنه سیاسی و انتخابات آتی، طیف اصلاح‌طلبان فتنه‌گر است. این افراد با حضور در عرصه‌های مدیریتی و با رایزنی و طیف‌هایی از جریان اصولگرایی بدنبال تحکیم و ارتقاء موقعیت‌های خود هستند.

جزایری در پایان اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای با بزرگنمایی برخی جریانات غیرهمسو با انقلاب دانسته یا نداسنته به جریان نفاق کمک می‌کنند تا مسیر التقاطی خود را با خیال راحت طی کنند.

منبع: همشهری آنلاین