همشهری آنلاین: مرکز "عملیات‌ شاپرک" آماده ارائه اطلاعات لازم و رفع مشکلات احتمالی هموطنان عزیز در زمینه خرید با دستگاه‌های کارت خوان است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری‌ اسلامی ایران، هموطنان عزیز می‌توانند در‌ صورت بروز مشکل در زمینه خرید با دستگاه‌های کارت‌خوان، در گام اول موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP - که‌ شماره تماس آنها‌ در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است - پیگیری کنند.

در صورت رفع نشدن مشکل، این افراد می‌توانند ضمن تماس با مرکز عملیات شاپرک به شماره 4-22926402 و ارائه اطلاعات لازم برای رفع مشکل اقدام کنند.

 

منبع: همشهری آنلاین