همشهری آنلاین: تناد نیکولیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشور معرفی شد.

به گزارش ایسنا کمیته‌ جوانان فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که نناد نیکولیچ سرمربی سابق تیم فولاد خوزستان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جوانان فعالیت خواهد کرد. این مربی کروات در حال حاضر مسوولیت تیم‌های پایه‌ی باشگاه فولاد خوزستان را بر عهده دارد.

ناصر پورمهدی، مربی فعلی پیکان و فرانو مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی امید نیز به عنوان همکاران نیکولیچ معرفی شده‌اند.

مسعود معینی رییس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران در‌این باره  گفت: نیکولیچ از این پس سرمربی تیم ملی جوانان خواهد بود و طی روز‌های آینده سایر همکارانش نیز معرفی خواهد شد.

وی افزود: بیست نفر از بازیکنان تیم ملی نوجوانان که احمدزاده به سنگاپور برده بود، به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند و پانزده نفر از بازیکنانی که مد نظر بودند هم به این جمع اضافه شدند.

معیینی گفت: این جمع سی و پنج نفره در طی سه چهار روز آینده با نظر کادر فنی جدید تیم ملی جوانان به بیست و پنج نفر کاهش می‌یابند. در این سه - چهار روز نیکولیچ با بیداریان، مدیر تیم‌های ملی پایه همکاری خواهد کرد.

وی در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی جوانان گفت: هر دو بازی تدارکاتی تیم جوانان با سوریه است. که یک بازی در روز پنج‌شنبه در ورزشگاه شیرودی و بازی دیگر شنبه پانزدهم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و بعد از انجام این بازی‌ها امکان دارد با نظر سرمربی جدید تیم ملی بازیکنانی به این جمع اضافه شوند.

پیش از این قرار بود، حمید استیلی هدایت تیم ملی جوانان ایران را بر عهده داشته باشد.