همشهری آنلاین: آنتونیو کونته، مربی تیم یوونتوس ایتالیا اعلام کرد این تیم با اعتماد به نفس و بدون ترس به مونیخ سفر خواهد کرد تا روز سه شنبه با تیم بایرن مونیخ آلمان بازی کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه از میلان، یوونتوس روز شنبه در ورزشگاه سان سیرو میلان با نتیجه دو بر یک مقابل اینتر میلان پیروز شد تا فاصله نه امتیازی خود را با تیم ناپولی در صدر جدول سری آ ایتالیا حفظ کند.

یوونتوس با نه بازی باقیمانده خود به طور قطع در جایگاه مناسب خود در صدر جدول برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باقی خواهد ماند.

اما کونته که تیمهای مطرح شهر تورین را در سال دو هزار و دوازده برای تصاحب بیست و هشتمین عنوان قهرمانی خود هدایت کرد معتقد است در حال حاضر زمان آن است که یوونتوس قدرت خود را در اروپا به نمایش بگذارد.

یوونتوس در حالی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن روبرو می شود که بایرن روز شنبه با نتیجه نه بر دو تیم هامبورگ را در هم کوبید.

وی گفت:« ما با هیچ ترس و با اعتماد به نفس زیادی به مونیخ می رویم تا با تیم قدرتمند بایرن روبرو شویم.»

بایرن مونیخ در این فصل در باشگاههای آلمان بسیار قدرتمند ظاهر شده است و یوونتوس نیز ممکن است بدون سباستین جیووینکو مهاجم خود در مقابل این تیم صف آرایی کند. جیووینکو در مسابقه روز شنبه در مقابل اینتر میلان از ناحیه مچ پا آسیب دید.

منبع: همشهری آنلاین