تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۵

همشهری آنلاین: خانه هنرمندان ایران از یکشنبه 18 فروردین مجموعه فعالیت های نمایشی خود را با دو نمایش «این نوبت از کسان» و «اثر پرتوهای گاما...» در تماشاخانه استاد انتظامی آغاز می‌کند.

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش «این نوبت از کسان» با طراحی و کارگردانی حسین ذوقی و همچنین بازی محمد رضا نجفی، روایتگر داستان وقایع کودتای 28 مرداد است که از زبان تلفنچی دکتر محمد مصدق توصیف می‌شود.

این نمایش 65 دقیقه ای با مجموعه عواملی همچون؛ «محمد صفرپور» مدیرتولید، «پویا شهرابی» دستیار کارگردان، «علی کوزه گر» طراح و مجری نور و «صالح تسبیحی» طراح پوستر و بروشور همه روزه به استثناء روزهای شنبه از ساعت 18 میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

اما نمایش «اثر پرتوهای گاما برروی گل های همیشه بهار ساکنین کره ماه» کاری از فتح الله نیازی نیز از دیگر آثار نمایشی خانه هنرمندان ایران است که همه روزه به غیراز شنبه ها از ساعت 20:15 در تماشاخانه استاد انتظامی به صحنه می‌رود.

«سینا مرادیان»، «پرنیان گودرزی»، «الهه شه پرست»، «الهام جلالی» و «بهار سهراب بیگی» با بازی در این نمایش، داستان یک خانواده آمریکایی را روایت می‌کنند که دخترشان به دنبال کشف اثر پرتوهای گاما بر روی گل های همیشه بهار ساکنان کره ماه است و ... .

از دیگر عوامل این نمایش 80 دقیقه ای می‌توان به «فردین شاه حسینی» و «راشنو ذکوری» دستیاران کارگردان، «کیارش وفایی» برنامه ریز، «سهراب مدیری» منشی صحنه، «مارال بچه لو» طراح لباس و «زینب کاظم خواه» روابط عمومی اشاره کرد.

علاقمندان برای تماشا و یا تهیه بلیت نمایش های یاد شده می‌توانند در زمان یاد شده به تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه کنند.