همشهری آنلاین: پس از اخذ دو سهمیه تیم ملی جوجیتسوی ایران برای حضور در ورلد گیمز، نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها حضور حواهند یافت.

با توجه به برگزاری رویدادهای مختلف جهانی و تورنمنت‌های بین‌المللی ویژه، نمایندگان کشورمان که تنها توانسته بودند در در رقابت‌های جهانی و برخی رویدادهای بین‌المللی حضور یابند، با کسب دو سهیمه برای حضور در ورلد گیمز، بلیت یک‌سره کالی را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون ورزش‌های رزمی، کسب این دو سهمیه توسط ملی‌پوشان کشورمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، چرا که در رنکینگ سه ساله فدراسیون جهانی در هر وزن 200 نفر قرار دارند که تنها 6 نفر برتر این لیست 200 نفره راهی مسابقات ورلد گیمز خواهند شد و نمایندگان کشورمان توانستند در دو وزن به این مهم دست یابند.

این در حالی است که تا ورلد گیمز 111 روز و تا کامبت گیمز 196 روز باقی است و نتیجه کار ملی‌پوشان کشورمان در ورلد گیمز جواز حضور آنها در کامبت گیمز خواهد بود.

برای حضور در مسابقات جهانی ورلد گیمز که مقرر است 25 جولای الی 4 آگوست ( 3 مرداد الی 13 مرداد) در شهر کالی کلمبیا برگزار شود، تیم ملی کشورمان برا ی حضور مقتدر سه مرحله اردوی آمادگی را از اردیبهشت ماه در برنامه خواهد داشت.

ملی‌پوشان کشورمان برای اعزام به این رویداد مسعود جلیلوند در وزن 85- و محسن حمیدی در وزن 94- خواهند بود.

سرمربیگری این تیم را امیر خوشبین و مربیگری را امیرحسام حسینی برعهده دارند.

منبع: همشهری آنلاین