همشهری آنلاین: در روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی "اوپن مدیترانه‌ای"، تیم ملی جوجیتسوی فدراسیون ورزش‌های رزمی توانست یک مدال طلا ، دو نقره و یک برنز کسب کند.

Jujitsu

برای حضور در آخرین فرصت کسب سهمیه مسابقات کامبت گیمز، ملی‌پوشان ایران راهی مسابقات بین‌المللی اوپن مدیترانه شدند. این دوره از پیکارها در شهر لوانا در ایتالیا برقرار بود.

تیم ملی کشورمان در روز نخست مسابقات اولین مدال خود را به رنگ برنز توسط ایمان حاجی هاشمی در وزن 77- به دست آورد و در ادامه مجتبی اکبری، نماینده وزن 94 کیلوی کشورمان توانست با 4 برد مقتدرانه و یک باخت به گردن‌آویز طلا دست یابد. در ادامه مسابقات محسن حمیدی در یک وزن بالاتر، 94+ حضور یافت تا با مدعیان سهمیه اسپرت اکورد به رقابت بپردازد و توانست در 4 بازی زیبا به پیروزی دست یافته و در نهایت با یک باخت به عنوان دومی وزن خود بسنده کند تا تیم ایران در کارنامه خود به یک مدال نقره دست یابد.

در ادامه این رقابت‌ها دیگر نماینده کشورمان، مسعود جلیلوند بود که پس از چهار برد پی در پی در نهایت مغلوب حریف اوکراینی خود شد و تیم ایران نتوانست دروزن 85- نیز به کسب مدال طلا نایل شود و به مدال نقره این وزن بسنده کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، تیم اعزامی را مسعود جلیلوند، محسن حمید آقچای، مجتبی اکبری، ایمان حاجی هاشمی و صابر فقیه جویباری همراهی می‌کردند.

امیر خوشبین، سرمربیگری، و حسام حسینی نیز مربی‌گری این تیم را به عهده داشتند.

در پایان رقابت‌های تیمی، ایران در بخش فایت مردان، پس از میزبان رقابت‌ها در جایگاه دوم قرار گرفت.

تیم ایران در مجموع کلی مسابقات با توجه به عدم شرکت بانوان و رده سنی جوانان با کسب 40 امتیاز در جایگاه 10 در مجموع بخش‌های بانوان و آقایان قرار گرفت.

این دوره از رقابت‌ها باتوجه به این که آخرین امکان برای کسب سهمیه حضور در بزرگ‌ترین رویداد رزمی جهان (اسپرت آکورد) می‌باشد، از نظر سطح فنی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود و مبارزات بسیار سنگینی در این مسابقات صورت پذیرفت.

کد خبر 215047
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز