همشهری آنلاین: نمایشگاه مجموعه نقاشی‌های رادیولوژی نسرین نوشفر سه شنبه 20 فروردین 92، ساعت14 در «سرای هنر» فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد.

به گزارش همشهری آنلاین، «طرح نو» عنوان این نمایشگاه است که در آن نوشفر 26 اثر نقاشی خود را به روی دیوار سرای هنر فرستاده است.

این آثار که ترکیبی از نقاشی، عکس و اسلاید رادیولوژی هستند در سایزهای 60 در 90 ،50 در 70 و 40 در 60 به نمایش در خواهند آمد.

نوشفر 12 سال است که بر روی مجموعه «طرح نو» کار می‌کند و نمایشگاه حاضر در سرای هنر، ماحصل کار در تمامی این سال‌ها است.

وی از ورق رادیولوژی به عنوان نمادی که با درون بدن انسان سروکار دارد، استفاده نموده و در نهایت از لایت باکس به عنوان قاب این آثار بهره گرفته است.

این کارها مانند ورق رادیولوژی که برای دیدنشان نیاز به نور است، بوسیله جریان برق و توسط لایت باکس به نمایش در می‌آیند.

نسرین نوشفر متولد 1345 تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا و کارشناسی مامایی است.

وی تاکنون برگزاری دو نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از ایران را در کارنامه خود داشته است.

نمایشگاه نقاشی «طرح نو» تا تاریخ 20 اردیبهشت در سرای هنر، فرهنگسرای نیاوران دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 14 تا 21 از این آثار در سرای هنر واقع در انتهای خیابان پاسداران، رو به روی پارک نیاوران، فرهنگسرای نیاوران دیدن کنند.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور نمایندگان رسانه های گروهی از ساعت 17 روز سه شنبه 20 فروردین آغاز خواهد شد.

سرای هنر فرهنگسرای نیاوران با کاربری کافه گالری فضای مناسبی برای ارائه و نمایش آثار هنرهای تجسمی و برگزاری نمایشگاه‌ها محسوب می‌شود که قابلیت تازه‌ای در کنار امکانات متعدد فرهنگسرای نیاوران از جمله گالری‌های شماره یک و شماره ۲، سالن اصلی و سالن گوشه به شمار می‌رود.