همشهری آنلاین: چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این جشنواره از ۱۰ تا ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۲ به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهرکرد با حضور استانهای استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

هدف جشنواره ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای ملی، با هدف بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی و هویتی، تحکیم خانواده، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، امید، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس، دستاوردهای جدید علمی، ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی، تاریخی و جغرافیایی کشور، با نگاه به پرورش هنرمندانی متعهد، خلاق و توانمند که موجب دستیابی به آثار فاخر فیلم کوتاه می‌شود و معرفی و ارزیابی بهترین تولیدات یکساله در مناطق فوق الذکر است، اعلام شده است.

جشنواره در ۳ بخش مسابقه­ فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار خواهد شد.

از هم اکنون تا ۲۳ اردیبهشت ماه علاقمندان و هنرمندان ۱۵ استان اخیر می‌توانند جهت شرکت در جشنواره و ثبت نام به روش اینترنتی به سایت انجمن به نشانی www. iycs. ir مراجعه کنند.

چهل و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به دبیری حسین گنجی ارجنگی مدیر کل استان از ۱۰ تا ۱۳ تیرماه در شهرکرد با عنوان بام ایران برگزار خواهد شد.