معاون سازمان خصوصی‌سازی‌ که بعد از عرضه سهام هلدینگ خلیج‌فارس در تالار حافظ حضور داشت از کشف قیمت مناسب این شرکت و رضایت سازمان خصوصی‌سازی‌ از قیمت به‌ فروش‌رفته سهام هلدینگ خلیج‌فارس سخن گفت.

حسن محمدتبار گفت: سازمان خصوصی‌سازی‌ از تمام امکانات بازار سرمایه و از روش‌های مختلف عرضه استفاده کرد و با وجود قیمت‌های مختلف بر قیمت 750تومان با بازار سرمایه به توافق رسید و پنج درصد از سهام این شرکت درچند دقیقه به فروش رفت.
او درباره دلایل تغییر زمان معاملات گفت: سازمان خصوصی‌سازی‌ جو روانی بازار را تا لحظات آخر مدنظر قرار داد و منتظر بود تا بازار روی قیمت 800تومان تحرک نشان دهد. اما بعد از اینکه با استقبال کم بازار در این قیمت مواجه شد مدت زمان معاملات تمدید شد و سازمان خصوصی‌سازی‌ قیمت خود را تا 750تومان کاهش داد.

محمدتبار با بیان اینکه سازمان خصوصی‌سازی‌ در این قیمت نظر مساعد دارد، اعلام کرد: تمام سهام هلدینگ خلیج‌فارس با استقبال سهامداران مواجه شد و به‌طور کامل به فروش رسید. معاون سازمان خصوصی‌سازی‌ گفت: سهام این شرکت توسط سهامداران حقیقی و حقوقی خریداری شد که ترکیب آن در روزهای آینده مشخص می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین