این گروه بریتانیایی پس از شش سال حضور در بازار آمریکا فروشگاههای "فرش اند ایزی" (Fresh & Easy) خود را در این کشور تعطیل خواهد کرد. این فروشگاه در لهستان، جمهوری چک و ترکیه هم با کاهش فروش مواجه شده است.
به گزارش یورونیوز، تسکو با توجه به سقوط ۱۴ درصدی سود ناخالص خود در سال گذشته برنامه تجدیدنظر در استراتژی خود را در دستور کار قرار داده است.
این اولین بار طی ۲۰ سال گذشته است که این گروه متحمل ضرر و زیان میشود.
طبق برآوردها از هر ۸ پوند که در بریتانیا خرج میشود یک پوند آن برای خرید از تسکو اختصاص دارد.