همشهری آنلاین: محسن مهرعلیزاده یکی از نامزد‌های احتمالی انتخابات 92 در خصوص مساله آمدن یا نیامدن خاتمی به صحنه انتخابات اظهار داشت: تصور ما این است که حداقل تا پایان هفته نظر قطعی اعلام شود و بر اساس آن فرد مورد نظر از سوی خاتمی انتخاب شده یا شخصاً‌ خود او در انتخابات حاضر خواهد شد.

محسن مهرعلیزاده در خصوص کاندیداتوری خودش گفت: اگر خاتمی نیامد و اجماع بر این بود که بنده در انتخابات حاضر شوم، حتماً می‌آیم.

مهمترین اظهارات مهرعلیزاده به نقل از فارس در زیر آمده است:

  • خاتمی با اقبالی که مردم به او دارند و خاطره خوشی که مردم از دوران خاتمی مبنی بر آرامش و امنیت و رشد اقتصادی دارند؛ به وی رای داده و وی نیز با یک اختلاف زیاد با رقبا پیروز انتخابات خواهد شد.
  • اگر در خرداد ماه 76 مردم با شور به خاتمی رای دادند این شور در سال 80 بیشتر به شعور تبدیل شد و در انتخابات پیش‌رو این شعور به 100 درصد می‌رسد.
  • با این شعور 100 درصدی، مردم طالب حضور خاتمی هستند و واقعیت این است که رقبای خاتمی در جبهه مقابل این نگرانی را دارند که به هر شیوه ممکن مانع حضور وی شوند در حالی که خاتمی با یک فاصله زیاد و اختلاف بالا قطعاً رقبایش را شکست می‌دهد.
  • خواسته مردم تداوم فضای آرامش و ثبات برقرار شده در دوران خاتمی است. مردم امیدوارند این دوران را دوباره تجربه کنند.
  • خاتمی هرگز نگفته رد صلاحیت می‌شوم اما برخی‌ها شیطنت کرده و چنین حرف‌هایی را به زبان می‌آورند. خاتمی شخصیت‌اش اجل از این سخنان و حرف‌هاست و ما از نزدیک شاهد هستیم عقیده خاصی به نظام جمهوری اسلامی ایران و تعامل مثبتی با رهبری فرزانه انقلاب دارد.
  • نظام اسلامی با تمام ابعاد در خصوص وی هرگز چنین کاری نمی‌کند و حتی بنده نمی‌خواهم اسم چنین اقدامی را بر زبان بیاورم. چرا که حیف است سرمایه‌های نظام که دارای احترام و تکریم هستند اینگونه از دایره نظام رانده شوند.
  • آنچه که در این بین مشهود است اینکه به هر حال عده‌ای که در مقاطع مختلف به صورت‌های گوناگون رقابت سیاسی و اخلاق این حوزه را زیر سئوال برده‌اند و موجب آزار و اذیت شده‌اند؛ سبب شوند که خاتمی از برخی رفتارها و اقدامات ناراحت بوده و ابا داشته باشد وگرنه اصلاً موضوع رد صلاحیت به تصور ما نیز خطور نکرده است.
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها