همشهری‌آنلاین: کمیته علمی هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، پس از ارزیابی مقالات واصله به دبیرخانه دائمی این همایش، عناوین مقالات برتر به همراه نویسندگان آن‌ها را معرفی کرد.

دکتر محمد سلطانی‌فر رئیس این کمیته، گفت: ابتدا لازم می‌دانم که از مشارکت خوب استادان، کارشناسان و دانشجویان عزیزی که به فراخوان مقالات هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک پاسخ مثبت داده و به این همایش مقاله ارائه کردند تشکر کنم.

وی با تأکید بر اینکه، نفس مشارکت و تهیه و ارسال مقاله از سوی علاقمندان، حائز اهمیت و قابل تقدیر است افزود: خوشبختانه در این دوره از همایش و علی‌رغم انتخاب موضوعی بدیع و به‌روز، مقالات از سطح کیفی بالاتری برخوردار بودند که امیدوار‌ی‌های جامعه روابط‌عمومی را بیشتر می‌کند.

دکتر سلطانی‌فر، هدف از برگزاری بخش فراخوان مقالات را شناسایی استعدادهای نو و جوان دانست و ادامه داد: رویکرد دبیرخانه همایش از اولین سال آغاز فعالیتش تا کنون، ایجاد فرصت ارائه مقاله برای جوانان در کنار استادان و پیشکسوتان این عرصه بوده است که حقیقتاً نگاهی عمیق و پیش‌برنده است.

رئیس کمیته علمی هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با ذکر این نکته که از میان 21 مقاله واصله، 2 مقاله به دلیل تکراری بودن از فرآیند بررسی‌ها کنار گذاشته شد گفت: از بین 19 مقاله دیگر به ترتیب مقاله «نگاه راهبردی به روابط‌ عمومی هوشمند؛ معرفی الگوی روابط عمومی شهروندی نوشته مشترک دکتر حسین امامی و خانم اشرف سادات احدزاده»، « کاربرد داده‌کاوی در روابط عمومی هوشمند نوشته مشترک حدیث جواهری و محبوبه زردشت» و مقاله «وب معنایی و آینده روابط عمومی‌ها نوشته مشترک فاطمه محمدی زاده و عبدالکریم خیامی» به عنوان مقالات برتر، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

دکتر سلطانی‌فر ادامه داد: این نفرات علاوه بر اینکه در روز 28 اردیبهشت ماه و به هنگام برگزاری همایش در هتل المپیک تهران مورد تجلیل قرار می‌گیرند، مقاله خود را در صحن اصلی همایش ارائه خواهند کرد.

علاقمندان به حضور در هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک می‌توانند از طریق سایت www.eprcenter.ir نسبت به دریافت فرم ثبت‌نام و تکمیل و ارسال آن اقدام کنند.

این همایش در تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه و به عنوان یکی از برنامه‌های نخستین هفته روابط‌عمومی کشور (27 اردیبشهت‌ لغایت دوم خردادماه) با حضور اساتید ارتباطات و روابط‌عمومی، مدیران اجرایی، کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف رسانه و ارتباطات برگزار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها