تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹

شاخص فرابورس برای نخستین‌بار 13.7واحد نزول کرد. به گزارش همشهری، طبق آمار فرابورس ایران، دیروز دراین بازار 93میلیون برگ اوراق و سهام به ارزش 760میلیارد ریال دست به‌دست شد.

در معاملات دیروز، پتروشیمی خراسان بیشترین ارزش معاملات را به‌خود اختصاص داد و 330میلیارد ریال سهم آن در 15هزارو 608دفعه معامله شد.

29اردیبهشت؛ عرضه پالایشگاه شیراز در فرابورس

34درصد از سهام شرکت پالایش نفت شیراز روز یکشنبه بیست و نهم در فرابورس عرضه می‌شود. به گزارش همشهری، طبق اعلام سازمان خصوصی‌سازی‌، 349میلیون سهم، معادل 34درصد از سهام شرکت پالایش نفت شیراز روز یکشنبه 29اردیبهشت‌ماه در فرابورس، عرضه می‌شود. پیش از این سهام پالایشگاه نفت تهران در میان استقبال گسترده سرمایه‌گذاران در فرابورس ایران عرضه شده بود.

فروش اموال غیرمنقول در بورس کالا

مدیرعامل بورس کالای ایران از برنامه جدید فروش اموال غیرمنقول تمامی دستگاه‌ها در تالار معاملات فرعی یا بازار سوم خبر داد و گفت: آیین‌نامه و دستورالعمل‌ها تدوین شده و امسال اجرا خواهد شد. حسین پناهیان در گفت‌وگو با مهر با اشاره به محدودیت‌های دستگاه‌ها در ارتباط با مزایده، مناقصه و مشکلات دستگاه‌های دولتی برای فروش اموال غیرمنقول و ساختمان‌ها تأکید کرد: بورس کالا این امکان را فراهم خواهد کرد که بدون محدودیت و مشکل اموال غیرمنقول دستگاه‌ها به‌فروش برسد.

منبع: همشهری آنلاین