تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷

همشهری آنلاین: مهدکودک جالبی که به جای ساختمان و اتاق‌های عادی از یک هواپیمای مسافربری بازسازی شده برای فضای آموزشی و اتاق بازی کودکان بهره‌برداری می‌کند.

این روز‌ها خلاقیت در بازسازی و بازیافت مواد و ضایعات با بهره‌برداری متفاوت از آنچه بودند، نه تنها یک هنر، بلکه به یک حرفه فراگیر تبدیل شده است.

هواپیمای بازسازی شده گرجی به عنوان ساختمان یک مهدکودک، یکی از این تغییر کاربری‌ها و به نوعی بازیافت ضایعات محسوب می‌شود.

رسانه‌های گرجستان نوشته‌اند؛ یک فروند هواپیمای قدیمی در"روستاوی" توسط صاحب یک مهد کودک  برای کودکان، خریداری و بازسازی شده است. این هواپیمای گرجی دارای اتاق‌های بازی برای کودکان و کابین خلبان سالم است.

هری کاپیدز، صاحب این مهدکودک خصوصی هواپیمایی، خود عاشق علوم هوایی و هواپیما است. او این هواپیما را برای آموزش و بازی کودکان در مهدکودک شخصی خود خریداری و در مدت چند ماه ان را بازسازی کرده است.

در واقع، این هواپیما یک مهد کودک خصوصی در میان یک باغ بزرگ است که کودکان و نوچوانان می‌توانند در آن بازی و آموزش‌های از نوع آشنایی با علوم هوایی ببینند.

 هری معتقد است این کار او باعث افزایش توجه و علاقه کودکان به این فن و حرفه شده و به احتمال بسیار قوی بیشتر آنها در آینده این حرفه را دنبال خواهند کرد، ان هم در شرایطی که پیش زمینه ذهنی و علمی در این انتخاب خواهند داشت.

این هم یک نوع خلاقیت است، جالب نیست؟ برای ثبت نام کودکتان باید در لیست انتظار، ثبت نام نمایید.

pinterest.com

منبع: همشهری آنلاین