تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۸۵ - ۲۰:۱۷

گروه شهری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از شرکت های تولیدی و تجاری داخلی و خارجی دارای تابلو در محدوده شهر تهران درخواست کرد هزینه تبلیغات محیطی خود را تا پایان شهریور بپردازند.

به گزارش سما، طبق مصوبه شماره دویست و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، تمامی صاحبان کالا و خدمات و تولیدکنندگان داخلی و خارجی که بخشی از فضای تبلیغات محیطی و تابلوهای منصوب صنفی را به خود اختصاص داده اند و از آن استفاده تبلیغاتی می کنند باید نسبت به پرداخت هزینه های خود به سازمان زیباسازی اقدام کنند.
 
مدیر بازرگانی سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به در نظر گرفتن جایزه خوش حسابی برای شرکت های تابلودار که تا پایان شهریور اقدام به پرداخت هزینه تبلیغاتی خود کنند، گفت: این سازمان در نظر دارد هزینه تبلیغات دریافتی از شرکت های خوش حساب را قسط بندی کرده و به گونه ای که پس از دریافت بخش کمی از هزینه تبلیغاتی مابقی را در اقساط چندماهه تا پایان سال جاری دریافت کند.
 
به گفته حسن خسروی، تمامی شرکت های تولیدی تجاری و خدماتی که از سیما و منظر شهری و جداره ساختمان های صنفی محدوده شهر تهران استفاده تبلیغاتی می کنند باید برای دریافت مجوز و پروانه هزینه های تبلیغی خود به سازمان زیباسازی مراجعه کرده و اقدام کنند.

مدیر بازرگانی سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه پرداخت به موقع هزینه های تبلیغاتی صنوف این سازمان را در اجرایی کردن طرح ها و پروژه های زیباسازی شهر و حذف اغتشاشات بصری و ساماندهی شهر کمک می کند، گفت: از آنجا که بخشی از فضای عمومی و چشم انداز شهر توسط تابلوهای تبلیغاتی تصرف شده است، لذا هزینه های دریافتی از تبلیغ صنوف صرف ساماندهی و زیباسازی سیمای شهری میدان ها، کف سازی، نورپردازی مساجد، نصب لوازم ورزشی در پارک ها، بازپیرایی،مرمت و نگهداری بافت های تاریخی و... می شود.