گروه حوادث: 3پسر جوان که با ربودن پسر بچه 7ساله قصد اخاذی 10میلیون تومانی از خانواده وی را داشتند در کمتر از 6ساعت به دام پلیس گرفتار شدند.

ساعت 13:30بیستم تیرماه سال‌جاری زن و شوهری نگران به پلیس شهرستان چناران خراسان رضوی رفتند و خبر از ربودن پسرشان دادند. پدر این پسربچه به مأموران گفت: در محل کار خود بودم که ساعتی قبل همسرم با من تماس گرفت و گفت محمد امین پسر 7ساله مان را ربوده‌اند. به گفته شاهدان زمانی که پسرم با بچه‌های همسایه در خیابان مشغول بازی بوده 3جوان‌ناشناس، پسرم را سوار خودروی پرایدی کرده و او را با خود برده‌اند.

بعد از اظهارات خانواده محمد امین، مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند تا اینکه یکی از آدم ربایان بعد از گذشت 3ساعت با پدر گروگان تماس گرفت وبرای آزادی محمد امین درخواست 10میلیون تومان پول کرد. بلافاصله تیم تحقیق واردعمل شدند و با ردیابی‌های ویژه موفق شدند مخفیگاه شخص تماس گیرنده را شناسایی کنند. مأموران به سرعت راهی منطقه مورد نظر شدند و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی در بازجویی‌ها نشانی محل اختفای همدستانش را در اختیار تیم تحقیق قرار داد و کارآگاهان راهی مخفیگاه آنها شدند و هردو متهم را دستگیر کردند. همچنین کودک گروگان گرفته‌شده نیز آزاد و صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد. سرهنگ قربان صنعتی فرمانده انتظامی شهرستان چناران خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: آدم‌ربایان که 19تا 22سال سن دارند و در کمتر از 6ساعت دستگیر شدند، در بازجویی‌ها انگیزه خود را مشکلات مالی عنوان کردند. آنها اعتراف کردند که روز حادثه کودک را نیز اتفاقی ربوده و شماره همراه پدرش را از گروگان گرفته بودند. فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: متهمان بعد از اعتراف به آدم‌ربایی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار قاضی پرونده قرار گرفتند.

منبع: همشهری آنلاین