همشهری‌آنلاین: هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه 25 تیر ماه با ارایه مجوز برای پایگاه‌ اطلاع رسانی کاوشگران روابط‌عمومی به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمد خجسته‌‌نیا موافقت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات بر اساس این گزارش کاوشگران روابط‌عمومی به عنوان نخستین پایگاه‌ اطلاع رسانی روابط‌عمومی کشور مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کرد.

کاوشگران روابط‌عمومی با هدف ارتقا کمی و کیفی روابط‌عمومی کشور، ارایه آخرین اخبار و رویدادهای روابط‌عمومی کشور، اطلاع رسانی مهم ترین اخبار و رویدادهای جهانی در حوزه روابط‌عمومی، آشنایی با اصول نوین روابط‌عمومی، آگاهی از آرا و نظرات پیشکسوتان و پیشگامان روابط‌عمومی و ایجاد فضای همفکری و تبادل نظر در حوزه روابط‌عمومی، فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرد.

گفتنی است در این پایگاه اطلاعات مختلفی از جمله؛ تازه های اخبار داخلی و بین المللی، یادداشت، مقالات، آموزش، گفت و گو، معرفی پیشکسوتان و استادان روابط‌عمومی، معرفی کتاب و پایان نامه‌های روابط‌عمومی در دسترس کاربران قرار داده شده است.

این پایگاه اطلاع رسانی هم اکنون اخبار و رویدادهای جامعه روابط‌عمومی را پوشش می‌دهد و به عنوان یک سایت مرجع در نظر دارد پایگاه جامع و کاملی برای دست اندرکاران روابط‌عمومی در کشور باشد.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها