همشهری آنلاین: کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران، همدلی و کار گروهی را دلیل موفقیت تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، صمد نیکخواه بهرامی پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر قهرمانی مزه‌ی خاص خودش را دارد. ما در سال 2007 برای نخستین بار قهرمان شدیم و برایمان جذاب بود. اما در این دوره به خاطر شرایط تلخ 2011، این قهرمانی بسیار شیرین شد. در کل رسیدن به مقام قهرمانی آسیا برای ایران افتخار بزرگی است و ملی‌پوشان بسکتبال برای رسیدن به آن تلاش‌های شبانه روزی داشت.

او ادامه داد: همکاری و هماهنگی تیم ملی در موفقیت ما نقش پررنگی داشت. همه بچه‌ها تلاش کردند و در نهایت نیز مزد زحمات‌شان را گرفتند. همدلی رمز موفقیت ما بود و خوشحالیم که مردم ایران با قهرمانی ما شاد شدند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با اشاره به حریفان ایران، بیان کرد: بازی‌های دشواری داشتیم. فشار مسابقات هر روز بیشتر می‌شد و واقعا کار ما نیز سخت‌تر می‌شد. در بازی نیمه نهایی در فینال جو سنگینی بر مسابقه حاکم بود که خوشبختانه با تلاش بچه‌ها از این دو مسابقه نیز سربلند بیرون آمدیم. ایران مزد کار تیمی‌اش را گرفت و در نهایت با تلاش همه بازیکنان و کادر فنی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

منبع: همشهری آنلاین