همشهری آنلاین: همایش تشکیل و راه اندازی جلسات محوری و ثابت حفظ قرآن کریم ۳۱ مرداد الی یکم شهریور سال جاری در تهران و با حضور اساتید برتر قران برگزار می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری مهر، محمد ضرغام مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به اهمیت حفظ قرآن کریم در توسعه و نشر آموزه‌های والای قرآن کریم گفت: همایش راه اندازی 50 جلسه محوری و ثابت حفظ قرآن کریم در کشور 31 مرداد و 1شهریورماه سال جاری در تهران و با حضور اساتید برتر قران برگزار می‌شود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: این همایش با هدف بررسی راهکارهای عملی تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، هماهنگی با اساتید معرفی شده از سوی استان‌ها در خصوص نحوه برگزاری جلسات حفظ، استاندارد سازی، جهت دهی و ارتقاء روش‌های آموزش حفظ قران کریم و... برگزار می‌شود.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم افزود: در این همایش 60 نفر از اساتید و صاحب نظران حفظ قرآن کریم همچون آقایان پرهیزگار، فاطمیان، حاج‌ابوالقاسم، غفران‌نیا، محمدصادق زارعان، محمدنژاد، معتمدی، معتز آقایی، امیر آقایی، بحرالعلوم و... حضور خواهند داشت تا علاوه بر انتقال تجربیات، در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی هفتگی و ثابت حفظ قرآن به مشورت بپردازند.

ضرغام ادامه داد: جلسات حفظ قرآن از هفته دوم شهریورماه به طور رسمی برگزار خواهد شد و شرکت در این جلسات برای عموم آزاد است.

وی با بیان اینکه جلسات حفظ قرآن در مساجد، حسینیه یا مؤسسات قرآنی سطح یک برگزار خواهد شد، ادامه داد: تاکنون آدرس بسیاری از جلساتی که اساتید حفظ قرآن برگزار خواهند کرد گردآوری شده و تبلیغات برای شرکت در این جلسات قرآنی از طریق رسانه‌ها و خبرگزاریها آغاز شده است که پیش‌بینی می‌کنیم با استقبال خوب مردم مواجه شود.

ضرغام در پایان افزود : علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از نشانی و زمان برگزاری جلسات از ابتدای شهریور ماه سالجاری به پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها