همشهری‌آنلاین: مؤسسه نشر شهر در راستای ترویج و آموزش مفاهیم شهروندی از مجموعه ۱۰ جلدی کارگاه شعر و مجموعه ۱۶ جلدی کارگاه قصه و کودک در فرهنگسرای اندیشه رونمایی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی نشر شهر، این مجموعه کتاب‌ها نتیجه همدلی و همراهی جمعی از هنرمندان و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان می‌باشد که با قلم شیوای خود برای گروه سنی کودک مفاهیم شهروندی را آموزش می‌دهند.

مجموعه 16 جلدی کتاب‌های کارگاه قصه و کودک توسط نویسندگانی مشهور و پیشکسوت کشورمان نظیر محمدرضا شمس، مرجان کشاورزی آزاد، مجید راستی، زهرا موسوی، طاهره ایبد، زهره پرپرخ، لاله جعفری و ناصر کشاورز با عناوینی همچون اتوبوس و دریا، سیب سبز، سیاره کوتی‌ها، خرس، تبر، درخت، گومب گومب، پری دریایی، موش می‌شوم مرا بگیر و غول جیغ جیغوی ترسو منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش از شاعران مجموعه 10 جلدی کارگاه شعر می‌توان به اسدالله شعبانی، مصطفی رحماندوست، افسانه شعبان‌نژاد، جعفر ابراهیمی شاهد، مریم هاشم‌پور و فریدون سراج اشاره کرد که کتاب‌های خود را با عناوینی نظیر شهر خط خطی، هله هوله‌های خوشمزه، پرنده جان، پرنده جان! برو تو شهر ما نمان!، سرخه می‌گه نگه‌دار، گنجشک و سبز و قرمز، خوشا به حالت ای روستایی، الاغه با تو قهرم، زمین بازی ما را خریدند، گربه دم بریده و تا آن ور خیابان منتشر و روانه بازار کتاب می‌کند.

مراسم رونمایی این آثار قرار است روز دوشنبه 28 مردادماه در فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان بوستان اندیشه برگزار گردد.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها