همشهری آنلاین: در پیکارهای هفته دوم بوندس‌لیگای آلمان، تیم هوفن‌هایم توانست شگفتی بیافریند و میزبان خود هامبورگ را ۵ بر ۱ درهم بکوبد. پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ و شاگردانش نیز در دومین دیدار خود پیروز شدند.


هامبورگ یک - هوفن‌هایم پنج

شگفتی‌ساز هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آلمان تیم هوفن‌هایم بود که با ارائه‌ بازی‌ای فوق‌العاده با نتیجه ۵ بر 1 از سد میزبان خود، هامبورگ گذشت. هوفن‌هایم در این دیدار قابلیت‌های تهاجمی خود را به نمایش گذاشت و از ضعف‌های دفاعی حریف نهایت استفاده را کرد. چهره برتر این بازی روبرتو فرمینو، مهاجم هوفن‌هایم بود که خود 2 گل به ثمر رساند و سازنده‌ ۳ گل دیگر تیمش بود.

آینتراخت فرانکفورت صفر - بایرن مونیخ یک

بایرن مونیخ در دومین دیدار خود در فصل جدید بوندس‌لیگا نیز میدان را پیروز ترک کرد. شاگردان پپ گواردیولا، سرمربی جدید این تیم، علیرغم ارائه بازی‌ای نه چندان درخشان، میزبان خود آینتراخت فرانکفورت را یک بر صفر شکست دادند. فرانکفورت در نیمه نخست جسارت لازم را به خرج نداد و در نیمه دوم نیز نتوانست دروازه بایرن را بطور جدی به خطر بیاندازد.

فرایبورگ یک - ماینتس دو

تیم ماینتس  نیز در هفته‌ دوم بوندس‌لیگا در صف شش‌امتیازی‌ها قرار گرفت. در یک ساعت اول این دیدار توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود و بازی دو تیم با توجه به عملکرد تاکتیکی به بازی شطرنج بیشتر شبیه بود. در نیم ساعت پایانی اما تلاش‌های دو تیم برای به ثمر رساندن گل افزایش یافت. ماینتس در عرض ۵ دقیقه دو بار دروازه حریف را گشود و تک‌گل فرایس در دقیقه ۷۱ نیز نتوانست منجی فرایبورگ شود.

وولفسبورگ چهار - شالکه صفر

مصاف تیم‌های وولفسبورگ و شالکه از جمله دیدارهای پرگل هفته دوم بوندس‌لیگا بود. وولفسبورگ در این بازی هافبک برزیلی جدید خود، لوئیز گوستاوو را نیز روانه میدان کرد و حضور این بازیکن پرتوان، جان و ثباتی محسوس به بازی این تیم بخشید. وولفسبورگی‌ها در بیشتر لحظات بازی یک سر و گردن از شالکه برتر بودند.

اشتوتگارت صفر - بایر لورکوزن یک

از دیگر تیم‌های موفق هفته دوم بوندس‌لیگا بایر لورکوزن بود که با پیروزی یک بر صفر بر میزبان خود، اشتوتگارت، سه امتیاز دیگر کسب کرد و به جمع شش‌امتیازی‌ها پیوست. اشتوتگارت اگر چه در این دیدار حریفی کم‌وبیش همطراز بود، اما نتوانست موقعیت‌های خود را به گل بدل کند. اشتوتگارتی‌ها در هفته اول بوندس‌لیگا نیز شکست خورده بودند.

وردر بررمن یک - آگسبورگ صفر

تیم وردر برمن که هدایت آن را در فصل جدید رابین دوت بر عهده دارد، هفته‌ دوم رقابت‌های بوندس‌لیگا را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و با پیروزی یک بر صفر بر مهمان جنوبی خود، آگسبورگ، سه امتیاز دیگر کسب کرد. اکیچی، هافبک ترک‌تبار برمن، در پی حرکتی انفرادی در دقیقه ۲۳ توپ را با شوتی زمینی وارد دروازه آگسبورگ کرد و تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

بوروسیا مونشن‌گلادباخ سه - هانوفر صفر

تیم مونشن‌گلاباخ در دیداری کم و بیش یک‌طرفه توانست مهمان خود، هانوفر را سه بر صفر شکست دهد. بازیکان هانوفر در این دیدار کم‌تحرک و کم‌جان نشان دادند و در نهایت نیز پاسخ کم‌کاری خود را گرفتند.

دیدارهای یکشنبه

روز یکشنبه (27 مرداد) پیکارهای هفته دوم بوندس‌لیگا با برگزاری دو دیدار خاتمه یافت که طی آن نورنبرگ با تساوی دو بر دو مقابل میهمانش، هرتا برلین  متوقف شد و بوروسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل پیش نیز در زمین خود به مصاف آینتراخت برانشویگ  رفت و موفق شد این تیم را دو بر یک مغلوب خود کند.

 

منبع: همشهری آنلاین