همشهری آنلاین: پپ گواردیولا بار دیگر خوزه مورینیو را مغلوب خود کرد.

جمعه شب (8 شهریور) دو تیم بایرن مونیخ، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، و چلسی، قهرمان لیگ اروپا در ورزشگاه ادن پراگ کشور جمهوری چک به مصاف هم رفتند تا قهرمان سوپرجام اروپا را تعیین کنند.

در دقایق ابتدایی نیمه اول فرناندو تورس چلسی را پیش انداخت (دقیقه 8) و نیمه اول علی‌رغم تلاش بایرن برای جبران، با همین نتیجه خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم مرد سال فوتبال اروپا، فرانک ریبری با گلی زیبا (دقیقه 47) بازی را به تساوی کشاند.

وقت قانونی این دیدار با همین نتیجه به اتمام رسید و هیچ کدام از دو تیم موفق نشدند نتیجه را به سود خود رقم بزنند تا این که کار به وقت اضافه کشیده شد.

این در حالی بود که رامیرز از چلسی در دقیقه 85 بازی از زمین اخراج شده و چلسی بازی را ده نفره ادامه داد.

در نیمه اول وقت اضافه باز هم این آبی‌های لندنی بودند که توسط ادن هازارد بلژیکی به گل رسیده و این نیمه را به نفع خود تمام کردند.

نیمه دوم وقت اضافه با حملات بی‌شمار و پی در پی بایرن برای جبران گل خورده، و دفاع تمام‌عیار شاگردان خوزه مورینیو برای حفظ نتیجه همراه بود.

بازی به ثانیه‌های پایانی و قهرمانی چلسی نزدیک می‌شد که مارتینز در دقیقه 121 مونیخی‌ها را از شکست نجات داد و بازی را به پنالتی کشاند.

در ضربات پنالتی، پنالتی‌زن‌های دو تیم موفق‌تر از گلرها عمل کردند، به طوری که هر پنج مونیخی توپ‌هایشان را به گل تبدیل کردند و پنالتی‌زن‌های چلسی هم چهار ضربه اول را گل کردند، اما پنالتی آخر را بازیکن جوان و تازه‌وارد این تیم، لوکاکوهدر داد تا این ماراتن به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسیده و یک بار دیگر این مربی جوان بر رقیب دیرینه‌اش برتری یابد.

منبع: همشهری آنلاین