تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶

همشهری‌آنلاین: کتاب خدا به من گفت مجموعه‌ داستان‌های برگرفته از قرآن کریم است که همراه با تصویرگری‌های رنگی برای کودکان توسط موسسه نشر شهر به چاپ رسید است.

این کتاب دربرگیرنده مجموعه‌ای از آیات قرآن کریم است که گرچه سیاق داستانی متناسب با سن و سال کودکان دارد، اما در عین حال فضای متنی قرآن کریم را حفظ کرده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: ‌ارایه مجموعه‌ای از آیات قرآن کریم به تناسب شرایط مخاطبان کودک، به صورتی که هم مصحف به شمار آید و هم جذابیت‌های شکلی و ظاهری آن به حرمت و قداست مصحف خذشه‌ای وارد نسازد، کاری دشوار و نیازمند تجربه‌ است. این کتاب، قدم نخست در راه چنین تجربه‌ای است.

در این کتاب می‌خوانید: همه پرنده‌ها را خدا آفریده است؛ از گنجشک‌های کوچک تا عقاب‌های بزرگ؛ همه پرنده‌ها بال دارند. بعضی از آن‌ها خیلی در آسمان بالا می‌روند. خدا به پرنده‌ها یاد داده چطور این همه بالا بروند. گاوها و بزها را هم خدا آفریده است. آن‌ها به ما شیر می‌دهند تا بنوشیم و سالم و قوی بمانیم. کره و ماست و پنیر را هم از شیر درست می‌کنیم. خدا گوسفند‌ها را هم آفریده است. تن آن‌ها پر از پشم است. ما از این پشم‌ها، لباس‌هایی درست می‌کنیم که وقتی هوا سرد است، ‌ما را گرم کنند.

خدا به من گفت اثری از سمیه ذاکری‌نیا است که در 10 هزار نسخه و در 113 صفحه در ماه رمضان سال 1392 منتشر شده است.

این کتاب به صورت رنگی منتشر شده است که تصاویر آن به همراه مفاهیمی که در آن از قرآن کریم آورده شده، می‌تواند برای کودکان جذاب باشد.

قیمت این کتاب با جلد سخت 10000 تومان و با جلد شومیز 8000 تومان است. علاقه‌مندان برای تهیه آن می‌توانند با شماره تلفن 02188981659 و یا تلفن گویا 1837 تماس حاصل نمایند.

منبع: همشهری آنلاین