همشهری آنلاین: حسین علیزاده و گروه هم‌آوایان با آواز محمد معتمدی و پوریا اخواص بعد از کنسرت موفق در برج میلاد تهران در شهرستان آمل هم به صحنه خواهند رفت.

 به گزارش روابط عمومی کنسرت گروه موسیقی «هم آوایان»کنسرت گروه موسیقی «هم آوایان» با نوازندگی حسین علیزاده و خوانندگی محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی، توسط موسسه فرهنگی و هنری «باربد آمل» و همکاری «ندای چنگ» در  روز سی‌ام مهرماه در دو نوبت 19 تا 20 و 30 و 21 و 30 تا 23 در سالن اریکه آریایی شهر آمل برگزار می‌شود.

 گروه «هم آوایان»  بعد از اجرای موفق در سالن همایش‌های برج میلاد تهران، تور کنسرت‌های شهرستانش را  آغاز کرد و به اجرای کنسرت در شهرهای شیراز و کرمانشاه، پرداخت و هم اینک به شمال کشور و  استان مازندران (شهر آمل) رسیده است.

پژمان حدادی (تمبک، سازهای کوبه‌ای)، علی بوستان (سه تار، شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، بهنام سامانی (دف و سازهای کوبه‌ای)، نگار بوبان (عود)، پریچهر خواجه (قانون)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم تار) و محمد انشایی (قیچک) به عنوان نوازنده در کنسرت گروه «هم آوایان» هنرنمایی خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین