همشهری‌آنلاین: تازه‌ترین شماره دو ماهنامه توسعه مهندسی بازار با مطالبی متنوع در زمینه بازاریابی و فروش بر پیشخوان مطبوعات نشست.

توسعه مهندسی بازار در این شماره همچون شماره‌های پیشین حاوی تنوعی وسیع و گوناگونی از میزگردها، گفت‌و‌گوها، اخبار، کتاب‌های بازاریابی، و آثار و مقالاتی است که به احتمال برای برخی خوانندگان عجیب خواهد بود.

در این شماره می خوانید:

  • یادداشت

توسعه مهندسی بازار، با بزرگان بازاریابی جهان در خدمت مدیران ایران

  • سرمقاله

کسب مزیت قیمتی، مزیت فراموش شده بنگاه های ایرانی

  • اخبار بازاریابی

بازار خبر

  • میزگرد

قیمت گذاری در ایران؛ راهکارها و توصیه ها

  • قیمت گذاری در ورزش

بلیت‌های المپیک لندن چگونه قیمت گذاری شد؟

  • قیمت گذاری (گفت و گو)

قیمت گذاری به شیوه علمی؛ یک درصد افزایش قیمت، 10 درصد افزایش سود

  • قیمت گذاری (تکنیک ها)

تکنیک های قیمت گذاری در دوران رکود همراه با 10 سوال کلیدی درباره قیمت گذاری

  • میزگرد

میزگرد برند شهری

  • بازاریابی و سینما

پیشنهادهایی از پدرخوانده که بازاریابان نمی توانند رد کنند

  • مشاهیر

بازاریابی روی صحنه نمایش در کلام ویلیام شکسپیر

  • استراتژی بازاریابی

برای برنده شدن، به بازارها هجوم آورید!

  • اساتید بین المللی ایرانی

استاد جوان ایرانی در جمع بزرگان بازاریابی و تبلیغات امریکا

  • چهره ی ماه

زیر یک خم بازاریابی را بگیرد

  • تبلیغات خلاق

کمپین های خلاقانه بازاریابی و تبلیغات

  • بازاریابی مد

مدیریت بازاریابی مد

  • معرفی کتاب

برادران کاتلر، مسیر رشد بازاریابی را تعیین کردند

  • آینده پژوهی در کسب و کارها

آینده فورد در دستان بانوی شورشی

  • داستان شرکت ها

درآمدهای میلیون دلاری با دمپایی های ابری کراکس

  • منابع انسانی

پیوند مدیریت منابع انسانی و بازاریابی

  • کنفرانس فروش

گزارشی از کنفرانس فروش جهانی انگلستان با حضور 650 فروشنده حرفه ای

  • بازاریابی (ابزارها)

7 الماس طلایی قاچاقچیان مواد مخدر برای بازاریاب های نوآور

پیوند پزشکی و بازاریابی در نورومارکتینگ

  • کتابفروشی بازاریابی

تازه ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

  • فرم اشتراک

فرم اشتراک دوماهنامه توسعه مهندسی بازار

  • عنوان و موضوع ‌فیلم آموزشی این شماره

آینده متعلق به چه شرکت هایی است؟

نشریه توسعه مهندسی بازار به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی پرویز درگی و سردبیری محسن جاویدمؤید هر دو ماه یکبار منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌تواند از طریق نشانی اینترنتی http://marketingmag.ir اقدام و یا به آدرس: تهران، خیابان آزادی، نرسیده به خوش شمالی، کوچه نمایندگی، پلاک 1، واحد 10 مراجعه و یا با تلفن: 66423667 - 66434055 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین