همشهری آنلاین: رئیس اداره ارشاد آباده در استان فارس گفت: مسابقه عکس "درسوگ خورشید" با هدف ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و نهضت حسینی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، فرهاد یمین افزود: کشف و شکوفایی استعدادهای هنری و ثبت لحظه‌های ماندگار شور و عشق حسینی برگزار می‌شود.

یمین گفت: تمامی علاقه‌مندان بدون هیچ محدودیت سنی می‌توانند عکس‌های خود را با موضوع مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر ، آداب و رسوم و آئین های سنتی از قبیل: تعزیه‌خوانی، مراسم ادعیه، سفره‌های نذری و ارسال کنند.

وی در خصوص سایر شرایط شرکت در مسابقه می‌توانند با دوربین‌های خانگی، دیجیتال و حتی دوربین تلفن همراه خود عکس‌هایی را ثبت کنند.

یمین تعداد آثاری که هر عکاس می‌تواند به دبیرخانه ارسال کند را 5 اثر اعلام و اضافه کرد: عکس‌ها را می‌توان به دو طریق به دبیرخانه مسابقه ارسال کرد.

ارسال از طریق ایمیل به نشانی farhang.abadeh@gmail.com به همراه مشخصات کامل فرد ارسال کننده و یا از طریق ارسال پستی بر روی CD در قالب فایل word به نشانی خیابان بدر، مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا نشانی www.abadehphoto.blogesky.com اداره ارشاد شهرستان آباده ارسال کنند.

یمین از شهرداری آباده درخصوص همکاری در اجرای این مسابقه، آخرین مهلت ارسال آثار را 15 دی ماه عنوان و خاطرنشان کرد: ضمن برپایی نمایشگاه از آثارتولیدی، به 10 نفر از برگزیدگان نیزجوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین