همشهری آنلاین: معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت اعلام کرد که نام‌نویسی در کاروان‌های عمره مفرده ۹۳-۹۲ از ششم آذر ماه آغاز می‌شود و همچنین قیمت‌های نهایی عمره نیز در دوم آذر ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ناصر خدرنژاد با اعلام این خبر گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دستورالعمل نام‌نویسی در کاروان‌های عمره مفرده ۹۳-۹۲ از اوایل آذر ماه در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر می‌شود.

به گفته خدرنژاد، نام‌نویسی در کاروان‌های عمره مفرده در استان‌های تهران، قم و البرز از روز هشتم آذر ماه و سایر استان‌ها در روزهای ششم و هفتم آذر ماه صورت خواهد گرفت.

وی درباره اولویت‌های اعزام به عمره مفرده ۹۳-۹۲ گفت: در این دوره از آن دسته از دارندگان فیش‌های عمره که قبل از سال ۸۷ ثبت‌نام کرده‌اند و در اولویت ۱ تا ۳۰۰ هستند فراخوان شده‌اند.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح کرد: ثبت‌نام قبل از سال ۹۰، یک میلیون نفر هنوز به عمره اعزام نشده‌اند که در اعزام‌های پیش رو این افراد فراخوان می‌شوند.

به گفته خدرنژاد، در سال ۹۰ حدود شش میلیون نفر برای اعزام به عمره مفرده نام‌نویسی کردند که در نوبت اعزام قرار دارند.

وی درباره مذاکره با شرکت هواپیمایی سعودی و قطعی شدن قیمت عمره ۹۳-۹۲ گفت: مذاکره با شرکت هواپیمایی سعودی انجام شده و منتظر نظر نهایی آنها هستیم.

معاون حج و عمره رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: قیمت‌های نهایی موسم عمره جدید، روز شنبه اعلام می‌شود و زائران می‌توانند براساس گروه قیمتی‌های که اعلام می‌شود در کاروان‌ها نام‌نویسی کنند.

وی با بیان اینکه اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده از نیمه ماه صفر به بعد آغاز خواهد شد، از اعزام بیش از ۵۶۰۰ کاروان و بیش از ۷۵۰ هزار عمره‌گزار خبر داد.

منبع: همشهری آنلاین