گروه اجتماعی: با تأخیر چند روزه سازمان حج و زیارت جزئیات نام‌نویسی و اعزام دور جدید عمره را اعلام کرد، بر این اساس عمره‌گزاران در ۲مرحله به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، البته هنوز قیمت عمره اعلام نشده است.

مرحله اول اعزام عمره‌گزاران از اول دی مصادف با نیمه دوم‌ماه صفر تا 7فروردین93 است. مرحله دوم نیز از 8 فروردین93 تا 6 تیر خواهد بود.ثبت‌نام از ودیعه‌گذارانی که اولویت آنها فرا رسیده در مرحله اول اعزام از 6 آذر براساس اطلاعیه‌ مدیریت حج و زیارت استان‌ها که در جراید محلی و استانی منتشر می‌شود انجام خواهد شد.

دارندگان اولویت‌های یک تا 300بانک ملت که سال 87نام‌نویسی کرده‌اند و دارندگان قبوض قدیمی بانک ملی نام‌نویسی تا 5فروردین 86که برابر اطلاعیه‌ها و فراخوان سازمان حج و زیارت نسبت به تبدیل قبوض مذکور به سپرده‌گذاری جدید قبلاً اقدام کرده‌اند و کارت نام‌نویسی جدید در دست دارند، می‌توانند در مرحله اول اعزام شوند.سازمان حج به دارندگان قبوض قدیمی بانک ملی(تا 5فروردین 86) که تاکنون نسبت به تبدیل قبوض به کارت نام‌نویسی جدید اقدام نکرده‌اند تأکید شده از 2آذر امسال به‌مدت 3ماه مهلت دارند تا با مراجعه به شعب بانک ملی نسبت به تبدیل قبوض خود اقدام کنند.کارگزاران زیارتی مجاز به دریافت هیچ‌گونه وجه نقدی تحت هر عنوانی بابت ثبت‌نام نیستند.

منبع: همشهری آنلاین