همشهری آنلاین: با گذشت دو هفته از اجرای نمایش "غول بزرگ مهربان" به کارگردانی مریم کاظمی بیش از ۱۱۰ کودک و نوجوان از بین تماشاگران در این نمایش بازی کرده اند.

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش که به طور میانگین در هر اجرا میزبان 8 بازیگر کودک و نوجوان است با استقبال بی نظیر خانواده ها و بچه هایی روبرو شده که می‌خواهند نقش مهمانان جشن تولد و گروه ارکستر را بازی کنند.

نمایش "غول بزرگ مهربان" نوشته دیوید وود که توسط سید حسین فدایی حسین به فارسی ترجمه شده است، نمایشی سراسر فانتزی و حرکت است که به صورت زنده و عروسکی اجرا می‌شود.

در این نمایش حسین محب اهری بازیگر شناخته شده تئاتر و تلویزیون نقش غول بزرگ مهربان را بازی می‌کند.

دیگر بازیگران این نمایش مریم کاظمی، جواد اعرابی، میترا کریم خانی، پریسا فلاح زاده، عماد سالکی، نازنین صفا، بهروز مهرعلیان، حمید فتوحی، حسین صفا، مهدی رحیمی و حسام کلانتری هستند.

این نمایش که تا 13 دی ماه روی صحنه خواهد بود از طریق شماره تلفن 09190776098 برای حضور کودکان و نوجوانان علاقه مند به بازیگری در جمع بازیگران نمایش برنامه ریزی می‌کند.

طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدی زاده، موسیقی فرید نوایی، طراحی عروسک و ماسک را سهیلا باجلان، طراحی و ساخت کلاه گیس را افسانه قلی زاده، عکاس سیامک زمردی مطلق، طراحی لباس را لادن نصراللهی و طراحی پوستر و بروشور نمایش را پریسا فلاح زاده و عماد سالکی بر عهده دارند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراد زمانی و مریم الهامیان به عنوان دستیاران کارگردان، مهری کشوری، احمد دهقان و نادر حسین دوست به عنوان مدیران صحنه همکاری دارند.

تلفن های تالار هنر 88847272-88306640 و شماره های رزرو 09301317155 و 09198192081 همه روزه پاسخگوی علاقه مندان به تماشای این نمایش هستند.

منبع: همشهری آنلاین