همشهری آنلاین: در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان، بایرن مونیخ با کایزرزلاترن، و وولفسبورگ با دورتموند دیدار خواهند کرد.

در نخستین دیدار دور یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان، تیم بوروسیا دورتموند توانست با پیروزی بر آینتراخت فرانکفورت جواز صعود به دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را کسب کند.

۵۱ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه فرانکفورت شاهد دیداری پرهیجان و نبردی تنگاتنگ میان دو تیم بودند که پس از ۹۰ دقیقه با پیروزی یک بر صفر تیم مهمان، بوروسیا دورتموند، به پایان رسید. تک‌گل این دیدار را اوبامیانگ، مهاجم دورتموند، در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.

تیم فرانکفورت اگر چه در دوئل با دورتموند حریفی همتراز بود، اما نتوانست از موقعیت‌های به‌دست آمده‌ سود جوید و دروازه تیم مهمان را باز کند.

تیم بایرن مونیخ، یکه‌تاز بوندس‌لیگا در رقابت‌های جام حذفی نیز اقتدار خود را به نمایش گذاشت و میزبان شمالی خود، هامبورگ را ۵ بر 0 در هم کوبید. هامبورگی‌ها که در هفته‌های اخیر سخت در بحران به سر می‌برند، هیچ شانسی در مقابل نمایش پرقدرت مونیخ نداشتند.

یکی از چهره‌های برتر این دیدار ماریو مانزوکیچ، مهاجم اهل کرواسی بایرن مونیخ بود که سه گل از پنج گل تیمش را (در دقایق ۲۲، ۷۴ و ۷۶) به ثمر رساند. دانته (در دقیقه ۲۶) و آرین روبن (در دقیقه ۵۴) زننده‌ دو گل دیگر بایرن مونیخ بودند.

حریف بایرن مونیخ در دور نیمه‌نهایی جام حذفی تیم دسته دومی کایزرزلاترن خواهد بود که به طور غیرمنتظره از سد میزبان دسته اولی خود، بایر لورکوزن گذشت.

لورکوزن که در حال حاضر در رده‌ دوم جدول بوندس‌لیگا به سر می‌برد، با نتیجه یک بر صفر از کایزرزلاترن شکست خورد.

دیدار میان دو تیم پس از نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود. روبن ینسن، بازیکن کایزرزلاترن در دقیقه ۱۱۴ وقت اضافه تک‌ گل این دیدار را به ثمر رساند.

در سومین دیدار دور یک چهارم نهایی جام حذفی تیم وولفسبورگ موفق شد میزبان خود، هوفن‌هایم را ۳ بر ۲ شکست دهد.

گل‌های وولفسبورگ را رودریگز (در دقایق ۲۶ و ۴۴ از نقطه پنالتی) و "دوست" در دقیقه ۶۴ به ثمر رساندند. گل‌های هوفن‌هایم نیز در دقایق ۳۸ و ۹۰ توسط فیرمینو به ثمر رسید.

وولفسبورگی‌ها در دور نیمه‌نهایی مهمان تیم بوروسیا دورتموند خواهند بود.

به گزارش دویچه‌وله، دو دیدار دور نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان در روزهای سه‌شنبه، ۱۵ آوریل و چهارشنبه ۱۶ آوریل انجام خواهند گرفت.

 

منبع: همشهری آنلاین