به گزارش شارا، این کتاب در نه فصل تدوین شده است. در این کتاب چند هدف عمده دنبال میشود:
اول اینکه کارگزاران روابط عمومی را با نحوه برگزاری گردهماییها آشنا میسازد و طراحی عملی ارائه میکند که برای برنامهریزی، اجرا و ارزیابی گردهماییها کاملا مفید است.
دوم اینکه کارگزاران روابط عمومی را با مفاهیم و تعاریف سمینارها، همایشها، سمپوزیومها، کنفرانسها، جشنوارهها، کنگرهها، گردهماییها، نشستها، یادوارهها و برخی مباحث دیگر و همچنین سازمان و ساختار تشکیلاتی و آیین نامههای مربوط به آن آشنا میکند و آنها را به وضع کار برنامهریزی، فنون و ابزارهای روابط عمومی پیوند میدهد.
یکی از امتیازات دیگر این کتاب این است که نویسنده با استفاده از تجربیات، مثالها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را به طور کامل و جامع مورد بحث قرار میدهد.
از امتیاز دیگر این کتاب این است که مثالها و شواهد مذکور در بخشهای مختلف، به یک یا چند مورد خاص، تکیه ندارد بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع و ماخذ مختلف و متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده و همین امر بر اهمیت کتاب افزوده است.
در این کتاب نویسنده سعی نموده مطالب را تا حد امکان به اختصار و کاربردی بیان کند تا خوانندگان بتوانند با حداقل زمانی که صرف میکنند با اصول کلی برگزاری گردهماییها و بخشهای مختلف آن آشنا شوند.
این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابطعمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنماییهای بسیار ارزشمندی جهت برگزاری انواع سمینارها و گردهماییها و... ارایه میهد.
مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) تالیف مهدی باقریان است كه انتشارات کارگزار روابط عمومی آن را منتشر كرده است.
مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی) تالیف مهدی باقریان در 367 صفحه توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شده است.
چاپ دوم ـ ویراست دوم 1392 در قطع وزیری و به قیمت 20 هزار تومان روانه بازار كتاب شده است.