همشهری آنلاین: گروهی از هنرمندان بسیجی ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای، آمادگی کامل هنرمندان ایرانی بر حفاظت از اماکن مقدس را اعلام کردند.

به گزارش فارس، گروهی از هنرمندان بسیجی ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن توطئه های استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی از طریق گروه کور و جاهل داعش بر آمادگی کامل هنرمندان ایرانی بر حفاظت از اماکن مقدس خبر دادند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله

لامصیبه اشد من الجهل

هیچ مصیبتی سخت تر از نادانی نیست.

بار دیگر جنود نادانی به حمایت و توطئه ارتجاع و اسکتبار با تمام وجود وارد معرکه شده تا با شمشیر نادانی به مبارزه با جلوات رحمانی دین خدا و اسلام ناب محمدی (ص) برخیزد.

گرچه اسلام عزیز و سرزمین های اسلامی بارها در معرض تهاجم همه جانبه ی خارجی و فتنه های داخلی بوده است اما بی شک هیچ یک از مصیبت های وارده بر پیکر این امت، غمبار تر از فتنه خوارج ناصبی و خلف شوم آن در زمان ما نبوده و نیست.

خشک مغزانی که نام دین را بازیچه ی مطامع نفسانی و شهوانی خود قرار داده و در پی قدرت، جان و مال و ناموس سایر مسلمین را بر خود مباح می‌داند.

نیرویی که با استعانت از شیطان، هیچ گاه استکبار و اسرائیل (به عنوان دشمن اول اسلام و مسلمین) نخروشیده اما از عبدالله ابن خباب ها و همسر و فرزندهای او تا هزاران هزار مرد و زن مسلمان دستش به خون مومنان و انسان های بیگناه آلوده است.

شیطانی که در دجال های زمانه ما (داعش) ظهور کرده، مصداق بزرگترین و پیچیده ترین برنامه های استعمار و استکبار برای تضعیف مسلمین و ایجاد هراس از اسلام عزیز در سطح افکار عمومی جهان است.

توطئه ای که به لطف خدا و با ایجاد صفوف واحده، در زیر لوای مرجعیت سرافراز شیعه، به زودی عراق و کربلا را به گورستان نادانی و جمود تبدیل خواهد کرد.

ما هنرمندان ایران اسلامی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم، مسلمان و بی دفاع عراق و اعلام آمادگی، جنایات گروهک تروریستی داعش را محکوم نموده و از سازمان های بین المللی و انسان های آزاد اندیش و وجدانهای بیدار مقابله با هر نوع اقدام تروریستی گروهک های مزدور را خواهانیم و آماده جانفشانی در راه اهداف اسلامی و دفاع از مقدسات شیعه خواهیم بود.

باشد که در سایه سارالطاف بیکران الهی جهانی عاری از خشونت و قتل و کشتار را شاهد باشیم.