شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مکتب باهاوس به عنوان بزرگترین جریان هنر آکادمیک در قرن بیستم که همچنان به کار خود ادامه می‌دهد؛ با حضور علیرضا سمیع‌آذر و مارکوس وایزبک معاون هنری دانشگاه باهاوس در خانه هنرمندان ایران معرفی می‌شود.

پوستر فرهنگی

به گزارش همشهري آنلاين، با حضور مارکوس وایزبک معاون هنری دانشگاه باهاوس در ایران؛ نشست معرفی مکتب باهاوس به عنوان بزرگترین جریان هنر آکادمیک در قرن بیستم که چهره‌های تابناکی همچون "پل کله"، "واسیلی کاندینسکی"، "یوهانس ایتن" و ... را به عالم هنر معرفی کرد، روز یک‌شنبه 25 خردادماه، در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

در این نشست دکتر علیرضا سمیع آذر کارشناس هنر معاصر در کنار مارکوس وایزبک معاون دانشگاه هنر باهاوس و گرافیست باسابقه اروپا به معرفی دستاوردهای یک قرن اخیر مدرسه باهاوس می‌پردازند.

مارکوس وایزبک به منظور تفاهم همکاری میان دانشگاه باهاوس و مدرسه ایده به ایران سفر کرده است و عصر روز پنج‌شنبه 22 خردادماه نیز نمایشگاهی از آثار گرافیکی این هنرمند برجسته اروپایی در گالری ایده برپا شد.

همچنین این طراح، کارگاه آموزشی نیز برای علاقمندان در مدرسه ایده برپا خواهد کرد.

نشست معرفی مکتب باهاوس از ساعت 15 روز یک‌شنبه 25 خردادماه در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران با سخنرانی دکتر علیرضا سمیع‌آذر و مارکوس وایزبک به همراه نمایش فیلم دستاوردهای یک قرن اخیر مدرسه باهاوس برگزار می‌شود.

کد خبر 262483

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha