گروه حوادث: راز خانه ‌فساد یک زن که با راه‌اندازی یک آرایشگاه زنانه، طعمه‌های خود را از بین مشتریانش انتخاب می‌کرد، فاش شد.

تحقیقات پلیس اطلاعات و امنیت کرج برای شناسایی این خانه فساد در پی شکایت زن جوانی آغاز شد که مدعی بود مالک آرایشگاه زنانه او را فریب داده و از او سوء استفاده می‌کرد.

این زن هفته گذشته درحالی که هراسان و آشفته به نظر می‌رسید به کلانتری فردیس رفت و به ماموران گفت: 2 هفته پیش بود که برای کوتاه کردن موهایم به یک آرایشگاه زنانه رفتم اما مالک آرایشگاه در حالی که سرگرم کار بود سر صحبت را باز کرد و از من خواست از خودم بگویم.

من هم برای آنکه زمان سریعتر بگذرد سفره دلم را پیش او باز کردم و از سختی‌های زندگی و وضعیت بد مالی همسرم حرف زدم.مالک آرایشگاه وقتی متوجه شد همسرم درآمد کمی دارد و زندگی ما به سختی می‌گذرد، به من پیشنهاد کاری را داد که به گفته خودش درآمد زیادی داشت.

به این ترتیب با چرب زبانی و وسوسه رسیدن به پول زیاد فریب این زن را خوردم و فردای آن روز همراه او به خانه‌ای رفتم که چند مرد و  زن غریبه در آنجا حضور داشتند.

زن جوان در حالی‌که اشک می‌ریخت ادامه داد: به این ترتیب فعالیت من در خانه فساد این زن آغاز شد اما 2 هفته پس از این ماجرا در حالی که همسرم به رفتارهای من مشکوک شده بود و مدام نگران حال من بود، به خودم آمدم و متوجه شدم در چه دام سیاهی گرفتار شده‌ام.

بنابراین تصمیم گرفتم برای رهایی خودم از این باتلاق به اداره پلیس رفته و ماجرا را به ماموران اطلاع دهم.

پس از اظهارات زن جوان به دستور قاضی علی صمدی بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی کرج ماموران جست‌وجو برای شناسایی خانه فساد راآغاز کردند و با زیر نظر گرفتن آرایشگاه زنانه متوجه رفت ‌و آمدهای مشکوک چند زن جوان به آنجا شدند.

کارآگاهان که با تعقیب مالک آرایشگاه موفق به شناسایی خانه مورد نظر شده بودند، در یک عملیات ضربتی پا به این خانه گذاشته و 3 مرد و 2 زن جوان را که در آنجا حضور داشتند دستگیر کردند.

با انتقال متهمان به دادسرای جنایی کرج، زن آرایشگر که گرداننده اصلی این شبکه زیرزمینی به شمار می‌رود در بازجویی‌ها گفت: مدتی قبل پس از آنکه از همسرم طلاق گرفتم برای گذران زندگی‌ام تصمیم به راه‌اندازی یک آرایشگاه زنانه گرفتم، اما مدتی بعد به دنبال آشنایی با یک زن جوان و رفتن به چند میهمانی و پارتی تصمیم به راه‌اندازی خانه فساد گرفتم.

به این ترتیب وقتی از درددل‌های مشتریانم  متوجه می شدم  که مشکلات خانوادگی و یا احتیاج مالی دارند، با چرب زبانی و وعده پول زیاد آنها را به خانه فساد کشانده و مورد سوءاستفاده قرار می‌دادم.

پس از اظهارات این زن بازپرس صمدی برای وی و دیگر اعضای باند قرار قانونی صادر کرد و متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفتند.

شک به درآمدهای هنگفت

بازپرس شعبه 2 دادسرای کرج با اشاره به این پرونده گفت: زنان و دختران جوان باید مراقب باشند که به راحتی فریب افراد فرصت طلب را نخورند و نزد هر کسی از زندگی و مشکلات خود و خصوصا مشکلات مالی و یا اختلافات خانوادگی حرف نزنند.

چرا که این مسئله باعث می‌شود افراد سود‌جو با سوء استفاده از این اطلاعات آنها را فریب داده و ضربات جبران ناپذیری را به آنان وارد کنند.

وی افزود: افراد و خصوصاً دختران و زنان جوان هنگامی که با پیشنهاد درآمدهای هنگفت روبه‌رو می‌شوند حتماً به موضوع شک کنند و مراقب باشند تا چشم بسته در دام نیفتند.