همشهری‌آنلاین - زهرا جورابلو: بازاریاب‌بازارساز ماهنامه‌ای کاربردی در حوزه‌ی بازاریابی، فروش، پخش و توزیع است که مخاطبان اصلی آن را ویزیتورها، فروشنده‌ها، بازاریابها و موزعان تشکیل می‌دهند.

همچنین مطالب مجله بگونه‌ای در اختیار خوانندگان قرار گرفته است که مدیران بازاریابی، فروش و پخش نیز می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند.

هدف از انتشار این ماهنامه ارائه‌ی مطالب کاملاً کاربردی برای بالا بردن دانش و مهارتهای نیروهای بازاریابی، فروش و پخش می‌باشد. در هر شماره از این ماهنامه علاوه بر مقالات کاربردی، گفتگویی‌هایی نیز با بزرگان فروش و توزیع در ایران انجام می‌شود که می‌تواند نکات آموزشی فراوانی برای مخاطبان جوان مجله به همراه داشته باشد.

بخش پرسش و پاسخ یکی دیگر از بخشهای این ماهنامه است. خوانندگان می‌توانند سؤالات خود را برای دفتر مجله ارسال کنند تا برجسته‌ترین کارشناسان و اساتید بازاریابی، پخش و فروش کشور پاسخگوی آنها باشند. تکنیکهای مذاکره با مشتریان، معرفی کتاب، اصطلاحات بازاریابی، فروش و توزیع و معرفی یک کسب‌وکار موفق خارجی از سایر بخشهای ماهنامه‌ی کاربردی بازاریاب بازارساز هستند.

پرویز درگی صاحب امتیاز و مدیرمسئول بازاریاب‌بازارساز است. درگی پیش از این دوماهنامه توسعه مهندسی بازار را چاپ و منتشر می‌کرد که هشت سال از انتشار آن می‌گذرد؛ نشریه‌ای که مخاطب اصلی آن مدیرعاملان، مدیران بازاریابی و فروش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.marketermag.ir، آدرس ایمیل info@marketermag.ir و یا تلفن  66431863 در تهران برای دریافت اشتراک این ماهنامه اقدام کنند.