به گزارش ايسنا، محمدرضا حقیقی - بازرس انجمن روابط عمومی ایران، اعلام کرد: کتاب مولفههای فرهنگی و مدیریت دانایی در دانشگاه با همکاری دکتر اسماعیل کاووسی و سیدمحمود هاشمی به چاپ رسیده است.
این کتاب در 155 صفحه حول محور مدیریت دانایی، زنجیره دانایی، مدیریت دانش، برنامهریزی آموزشی، تئوریهای مدیریت و مدل خلق دانش، سیستمهای ارزیابی و پیادهسازی دانش در سازمان و... توسط انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتابهای ارتباطات و مدیریت چاپ شد.
این مدرس علوم ارتباطات، اعلام کرد: هدف مدیریت دانش، ایجاد یک سازمان یادگیری و شراکت با ایجاد جریانی بین مخازن اطلاعات ایجاد شده توسط افراد قسمتهای مختلف شرکت و مرتبط کردن آنها به یکدیگر است.
حقیقی اعلام کرد: این کتاب از منابع معتبر در زمینه مولفههای فرهنگی و مدیریت دانایی در دانشگاهها است که به عنوان الگو میتواند در دانشگاههای کشور مورد استفاده قرار گیرد.