در این کتاب پانزده مقاله آشنایی با ریشههای انقلاب جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی، ارتباطات دیجیتال چیست؟، سواد رسانهای چیست؟، روابطعمومی دیجیتال چیست؟، انفجار بزرگ خاموش: دیجیتال شدن روابطعمومی، روابطعمومی مدرن: رسانهایتر شدن و گلوبالتر، نوآوری چطور اشاعه مییابد؟، آشنایی با الزامات و اهداف شبکهای شدن، داراییهای دیجیتال چگونه مدیریت میشوند، بازاریابی چیست؟، روشهای عمده در تبلیغات چیست؟، تبلیغات سینمایی و تلویزیونی چیست؟، تبلیغات بیرون از خانه چیست؟، تبلیغات در نقطه خرید چیست؟ و چرا و چطور هدیه بدهیم، توسط شکرخواه نوشته و یا ترجمه شده است.
علاقمندان به این کتاب میتوانند با مراجعه به سایت prshop.ir و یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۹۱۳۳۶۴ نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.
نظر شما