منصور نصيري كاشاني با اشاره به روشهاي درمان بيماريهاي پوستي و معرفي كرمهاي متعدد در شبكههاي ماهوارهاي و رسانههاي داخلي، افزود: تبليغات درمان بيماريهاي پوستي آن هم در يك جلسه غيرقابل باور و امكان است. انواع كرم، لوسيون و روشهاي درماني و لايهبرداري كه در شبكههاي ماهوارهاي و حتي رسانههاي خودي تبليغ ميشود هيچگونه سند علمي ندارد، زماني كه فردي اقدام به توليد كرم ميكند بايد اثربخشي و مضرات آن را به اثبات برساند كه براي اين امر بايد به آزمايشگاه مركز آموزش و پژوهش بيماريهاي پوست و جذام دانشگاه علوم پزشكي تهران مراجعه كند.
دانشيار دانشگاه علوم پزشكي تهران به تبليغ پيوند مو در شبكههاي ماهوارهاي و رسانه ملي اشاره كرد و گفت: متأسفانه اين تبليغات بدون درنظر گرفتن پيامدهاي منفي كاشت مو، تبليغات گستردهاي را انجام ميدهند، در بسياري از موارد افراد كم مو زيبايي بهتري قبل از كاشت مو داشتند، متأسفانه اين موارد براي مراجعهكننده توسط مؤسسات كاشت مو بيان نميشود. به مردم توصيه ميكنيم فرق بين تبليغات درست و نادرست را بدانند و فريب تبليغاتي كه يكروزه يا استفاده چند روز از فلان كرم معجزهاي در پوست رخ ميدهد را نخورند؛ اين نوع تبليغات اغراقآميز و براي تحريك مردم و كسب درآمد از جيب آنهاست.