همشهری‌آنلاین: نماینده مردم نطنز، قمصر و با درود در مجلس شورای اسلامی گفت: از رقم ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی بودجه کشور، بالغ بر ۱۶۵ هزار میلیارد تومان آن در بخش اداری پرداخت می‌شود.

به گزارش اعظم السادات مسعودی علوی خبرنگار همشهري در كاشان، محمد فیروزی با اشاره به اینکه، این رویه اقتصادی و مقرون به صرفه نیست افزود: باتوجه به سیاست کشور مبنی برکوچک سازی دولت، ضروریست نگرش جامعه جویای کار برای اشتغال درسیستم دولتی اصلاح شود.

محمد فیروزی در آیین سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) در جمع زوج‌های جوان در سالن اجتماعات شهرداری قمصر سخن می‌گفت افزود: اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی خانواده‌های ایرانی است و با توجه به آمار بالای فارغ التحصیلان دانشگاه، نگرانی خانواده‌ها در این باره به حق بوده‌، اما نیازمند برنامه‌ریزی درست و شایسته است.

وی با اشاره به اینکه در دیگر کشورها علاقه‌مندی جوانان برای ورود به سیستم اداری و دولتی بسیار پایین است گفت: متاسفانه در کشور ما با فارغ الحصیل شدن دانشجو توقع حضور در کارهای اداری و ورود به سیستم دولتی بسیار بالاست که ضروری است با برنامه ریزی درست،این نگرش اصلاح شود و شایسته است اشتیاق کار برای مشاغل آزاد و تخصصی در کشور فرهنگ سازی شود.

نماینده مردم نطنز ،قمصرو بادرود ، در مجلس شورای اسلامی خطاب به زوج‌های جوان حاضر در مراسم گفت: آنچه مردم ایران را پایدار نگهداشته ، بواسطه صفا و صمیمیت موجود در خانواده‌هاست.

وی افزود: این بدان معنی نیست که هیچ مشکلی وجود ندارد بلکه صبر و تحمل در برابر مشکلات خصیصه مردم مسلمان و با فرهنگ ایران زمین است.

محمد فیروزی، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تفاوت‌های فرهنگی ایران و غرب از زوج‌های جوان خواست در برابر فرهنگ القایی غرب مقاومت نموده و زندگی را خود را بر محور صداقت، ساده زیستی، دانایی و خرد برپا کنند.