همشهری آنلاین: در همه جای دنیا معمول است که برای شناسایی ایستگاه اتوبوس از تابلوی ویژه استفاده می‌کنند. اما ابتکار جالب مسئولان یکی از شهرهای شمالی کشور آمریکا باعث شده تا این ایستگاه اتوبوس از فاصله دور هم قابل شناسایی باشد.

حمل‌و‌نقل عمومی به واسطه حضور پرشمار مردم یکی از جالب‌ترین و پرخبر‌ترین موضوعات شهری در اقصی‌نقاط دنیاست. در صفحه عکسخانه با گوشه‌ای از این اتفاقات و تصویر آنها روبه‌رو می‌شویم.

ايستگاه عجيب و غريب:
در همه جاي دنيا معمول است که براي شناسايي ايستگاه اتوبوس از تابلوي ويژه استفاده مي‌کنند. اما ابتکار جالب مسئولان يکي از شهرهاي شمالي کشور آمريکا باعث شده تا اين ايستگاه اتوبوس از فاصله دور هم قابل شناسايي باشد. فقط زير اين ايستگاه ايستادن کمي به نظر خطرناک مي‌رسد!

اتوبوس فضايي:
اتوبوس‌هاي بين‌شهري در يکي از کشورهاي شرقي آسيا که به اتوبوس‌هاي فضايي معروف شده است. داخل اتوبوس نيز به شکل فضايي طراحي و تزئين شده است.

نور آبي در کناره‌ها و سقف وجود دارد. براي هر صندلي يک صفحه نمايش به طور مستقيم مقابل مسافر براي سرگرمي قرار داده شده است. همچنين مسافران مي‌توانند بازي‌هاي ويدئويي توسط دسته‌هايي که روي صندلي قرار داده شده است، بازي کنند. سقف اتوبوس به شکل کهکشان و منظومه شمسي طراحي شده که جاذبه خاصي دارد.


يک چهره مجسمه‌اي:
رالف کرامدن، راننده سريال معروف آمريکايي است که در سال 5591 از تلويزيون سراسري پخش مي‌شد. او به همراه 3 بازيگر ديگر لحظه‌هاي بسيار خنده‌داري را براي بيننده‌ها رقم مي‌زدند.

کرامدن در اين سريال نقش يک راننده اتوبوس را بازي مي‌کرد و بخش قابل‌توجهي از زمان سريال هم در اتوبوس او سپري مي‌شد. حالا مجسمه اين شخصيت تلويزيوني در مقابل يکي از ساختمان‌هاي نيويورک نصب شده است. شايد شما هم روزي بازيگر شديد و از اندامتان يک مجسمه اينچنيني ساختند!

منبع:همشهري اتوبوس