رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اعلام ۳ برنامه جدی و عملیاتی برای رونق بخشی به بازار سرمایه، گفت: با رفع ابهامات در زمان کوتاهی رونق را به بورس باز‌می‌گردانیم.

محمد فطانت‌فرد در گفت‌وگو با مهر در مورد برنامه‌هاي عملياتي جديد براي رونق بازار سرمايه، گفت: در حال حاضر اتمسفر بازار سرمايه غبارآلود و لازم است كه يك ابهام زدايي از شرايط فعلي انجام شود. رئيس سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام بعدي را سازماندهي تمام زوايا و ابعاد بازار سرمايه ذكر كرد و گفت: با اين اقدام مي‌توان فرايندها را اصلاح كرد. همچنين اميدواريم كه در زمان كوتاهي با رفع ابهامات و تصميم‌گيري‌هاي منطقي و صحيح رونق را به بورس بازگردانيم.

وي اقدام سوم را چابكي و سرعت دادن به انجام كارهاي مورد انتظار مردم براي رونق بخشي دوباره به بورس عنوان كرد و گفت: در گام اول جلب حمايت از تمام اصحاب رسانه در اولويت است. فطانت‌فرد به انجام رايزني‌هايي براي رونق‌بخشي دوباره به بورس اشاره كرد و گفت: بر اين اساس با همكاري دولت و ساير اركان از بازار سرمايه ابهام زدايي مي‌شود تا در نهايت رونق بازار را شاهد باشيم. به‌گفته او يك برنامه عملياتي و منسجم در بورس اجرايي خواهد شد.