تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

همشهری آنلاین: به مناسبت ایام مبارک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ویژه برنامه های سرور آسمانی و بشارت با حضور هنرمندان برجسته کشور در اراضی عباس آباد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد، معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت نوسازی عباس آباد با بیان این مطلب تاکید کرد: جشنواره «سرور آسمانی» به مناسبت جشن میلاد پیامبر خاتم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، از روز چهارشنبه 17 تا جمعه 19 دی ماه در محوطه پارک آب و آتش برگزار می‌شود.

سید محمدحسین حجازی، افزود: این برنامه که از ساعت 18 تا 20 برگزار خواهد شد، شامل برنامه‌هایی همچون سخنرانی مذهبی، تواشیح، تئاتر و مرشد خوانی است. همچنین خوانندگان مطرح کشور در بخش‌های مختلف برنامه به اجرای زنده می‌پردازند. اجرای جشن «سرور آسمانی» به عهده علی معصومی، مجری توانمند رسانه ملی، خواهد بود و عموم علاقه مندان می‌توانند در شب‌های یاد شده برای شرکت در جشن میلاد پیامبر خاتم (ص) به بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

وی همچنین به اجرای زنده یک برنامه تلویزیونی در مجموعه «گنبد مینا» اشاره کرد و گفت: برنامه «بشارت» با همکاری شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران، در گنبد مینا تهیه شده و به صورت مستقیم روی آنتن صدا و سیما می‌رود. محور اصلی این برنامه سبک زندگی اسلامی و ایرانی است و به همین دلیل همه میهمان‌ها همراه با خانواده‌های خود به این جشن دعوت شده‌اند.