همشهری آنلاین: مراسم اختتاحیه اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی در ایران و خاورمیانه (بحث‌های مقدماتی) یکشنبه ۲۱ دی ۹۳ ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن اصلی برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، این مراسم با حضور مهندس سید محمد بهشتی رییس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر کنفرانس، دکتر پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، دکتر محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری و دبیر شورای راهبردی و تلفیق کنفرانس و مهندس شادمهر راستین دبیر اجرایی کنفرانس آغاز می‌شود.

در ادامه مراسم پس از قرائت بیانیه اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی، دکتر رضا مکنون رییس دفتر توسعه پایدار دانشگاه امیرکبیر و دبیر کارگروه ساخت و ساز پایدار و مهندس سیدمحمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن سخنرانی خواهند کرد.

اولین کنفرانس مقدماتی بلندمرتبه‌‌سازی در ایران با حمایت وزارت راه و شهرسازی با هدف بررسی چالش‌های پیش‌روی بلندمرتبه‌سازی در ایران و ارایه توانمند‌ی‌های مهندسی کشور و بهره‌مندی از اندیشه‌های صاحب‌نظران، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی، استادان دانشگاه و دیگر دست‌اندرکاران این حوزه 19، 20 و 21 دی 93 در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد و با برپایی مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.