همشهری آنلاین: مراسم اختتاحیه اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی در ایران و خاورمیانه (بحث‌های مقدماتی) یکشنبه ۲۱ دی ۹۳ ساعت ۸:۳۰ صبح در سالن اصلی برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، این مراسم با حضور مهندس سید محمد بهشتی رییس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر کنفرانس، دکتر پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، دکتر محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری و دبیر شورای راهبردی و تلفیق کنفرانس و مهندس شادمهر راستین دبیر اجرایی کنفرانس آغاز می‌شود.

در ادامه مراسم پس از قرائت بیانیه اولین کنفرانس بلندمرتبه‌سازی، دکتر رضا مکنون رییس دفتر توسعه پایدار دانشگاه امیرکبیر و دبیر کارگروه ساخت و ساز پایدار و مهندس سیدمحمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن سخنرانی خواهند کرد.

اولین کنفرانس مقدماتی بلندمرتبه‌‌سازی در ایران با حمایت وزارت راه و شهرسازی با هدف بررسی چالش‌های پیش‌روی بلندمرتبه‌سازی در ایران و ارایه توانمند‌ی‌های مهندسی کشور و بهره‌مندی از اندیشه‌های صاحب‌نظران، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی، استادان دانشگاه و دیگر دست‌اندرکاران این حوزه 19، 20 و 21 دی 93 در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد و با برپایی مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

کد خبر 283674

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha