دوازدهمین جلسه کارگروه ویژه اراضی عباس‌آباد با حضور شهردار تهران، معاونان و جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران برای بررسی و تعیین رویکردهای آتی این منطقه تشکیل شد.

در دوازدهمين جلسه كارگروه اراضي عباس‌آباد كه با حضور محمدباقر قاليباف شهردار تهران و معاونين امور مناطق، خدمات شهري، شهرسازي و معماري، مالي و اداري و فرهنگي و اجتماعي و جمعي از مديران سازمان‌ها و شركت‌هاي شهرداري تهران برگزار شد، ضمن بررسي مصوبات گذشته، جهت تكميل طرح‌ها و پروژه‌هاي در دست انجام، بر اتخاذ رويكردهاي مناسب به‌منظور بهره‌برداري شايسته از زيرساخت‌هاي مهيا شده تأكيد شد.

قاليباف در اين جلسه ضمن تأكيد بر جايگاه اراضي عباس‌آباد، در سياست‌ها و برنامه‌هاي كلانشهر تهران خاطرنشان كرد: اين اراضي بايد به‌عنوان منطقه‌اي ويژه و برخوردار از مديريتي واحد باشد تا در ساختار مديريت شهري بتواند عهده دار همه امور شهري، فرهنگي و زيست‌محيطي مرتبط با منطقه باشد.به گفته وي به‌منظور ارتقاي جايگاه منطقه عباس‌آباد، لازم است تصميم‌گيري در مورد تمامي فعاليت‌هايي كه در پهنه عباس‌آباد صورت مي‌گيرد، به‌صورت متمركز باشد و به همين منظور نيازمند ارتقاي جايگاه اين شركت در مجموعه شهرداري تهران هستيم. اردشير نوريان، مديرعامل شركت نوسازي عباس‌آباد نيز در اين جلسه گزارشي از روند اجراي مصوبات كارگروه ارائه كرد.