همشهری آنلاین: شهردار تهران در حاشیه یکی از جلسات کاری درباره پرونده پاساژ علاءالدین گفت: مالک علاء الدین اگر به اندازه کل بودجه شهرداری تهران هم پول می‌داد باز هم از تخلفاتش نمی‌گذشتیم و باز هم طبقه هفتم را تخریب می‌کردیم؛ چون سلامت و ایمنی مردم قابل معامله نیست.

ghalibaf

تهران سما نوشت: دکتر محمدباقر قالیباف تصریح کرد: برخورد با تخلفات شهري، رانت و پارتي فقط به علاء الدين متوقف نمي شود.

شهردار پایتخت با تاکید بر اجرای قانون درخصوص همه تخلفات و برابری همه در برابر قانون تصریح کرد: شهروندان تهرانی مطمئن باشند هيچ برج ساز و گردن كلفتي كه بخواهد با پول و رابطه قانون را زيرپا بگذارد و تخلف كند، در شهرداري حاشيه امن نخواهد داشت.

وی ادامه داد: بنده با كمك اعضاي شوراي شهر تهران و همكارانم در شهرداري اجازه نمي دهم ايمني و سلامت مردم و ريه هاي تنفسي شهر با پارتي بازي و پول معامله شود. به طوری که با هرگونه تخلفات غيرمجاز ساختماني به ويژه آن دسته از برج ها و مجتمع هاي اداري و تجاري كه نفس شهر را گرفته اند و حقوق شهروندان و قانون را زيرپا گذاشته اند، بدون اغماض برخورد مي كنیم.

قالیباف با بیان اینکه همكاران من هم بدانند كه از هيچ خطا و تقصيري نمي گذرم و در اين راه مماشات نمي كنم، گفت: اگر آنها نیز به تكاليف قانوني و وظايف خود در راه حفظ حريم شهر، جلوگيري و مقابله با ساخت و ساز غيرمجاز و ديگر تخلفات شهري عمل نكنند، مطمئن باشند برخورد سختي در انتظارشان است؛ اگرچه مطمئن هستم اكثر كاركنان و مديران شهري با روحيه جهادي و انگيزه خدمت رساني به شهروندان خالصانه تلاش مي كنند.

کد خبر 285344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha