همشهری آنلاین: وزیر اسبق کشور گفت: اصولگرایان رویه خود را در برابر اصلاح طلبان تغییر دهند چرا که حذف جریان رقیب بی‌نتیجه است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، موسوی لاری در همایش سراسری اصلاح‌طلبان افزود: اصولگرایان باید بدانند که اصلاح طلبی حذف شدنی نیست و حذف جریان رقیب تنها جامعه را دچار مشکل می‌کند بنابراین به آنها توصیه می‌کنیم خود را با واقعیت وفق دهند و آن را نادیده نگیرند.

وی اضافه کرد: ما کاری با بخش تندروی جریان اصولگرا نداریم بلکه انتظار داریم عقلای اصولگرا به جای دعوت از تندروها و اینکه خود را با آنها یکی کنند واقعیت های جامعه را ببینند و با جامعه آشتی کنند.

وزیر اسبق کشور با اشاره به برگزاری این همایش و نقش آن در وحدت و انسجام اصلاح طلبان گفت: مهم‌ترین پیام این همایش باید انسجام همه اصلاح طلبان باشد و ما بکوشیم همگرایی میان اصلاح طلبان را افزایش دهیم که در آن صورت قطعاً موفق خواهیم بود.

موسوی لاری افزود: به عنوان نمونه در سال 84 با وجود امکانات اما نبود انسجام موفق نبودیم در حالی که در سال 92 با محدودیت امکانات و انسجام زیاد موفق بودیم.

وی حضور مردم را برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت، یک حق دانست و گفت: این یکی از بالاترین حقوق است و مردم با انتخابات می توانند در سرنوشت خود مؤثر باشند.